Je persoonlijke supporters die zorgen dat jij goud haalt
Waarom jij goed getrainde support medewerkers nodig hebt
Iedereen heeft weleens ondersteuning nodig. Omdat je iets niet begrijpt, omdat je systeem jou niet begrijpt of omdat je computer altijd 'nee' zegt. En als iets niet gaat zoals je wil of als het helemaal niet gaat, dan kost dat je zeeën van tijd. Je haalt van ellende nog maar een bak koffie en een paar keer diep adem, om het vervolgens nog een keer te proberen. We waarderen je doorzettingsvermogen, maar eigenlijk is het zonde van je energie, tijd en dus geld. Onze supportmedewerkers helpen je goed, snel en vriendelijk. Ze zijn je steun en toeverlaat. Heb je extra kennis nodig voor een bepaald project of wil je juist ruimte maken om bijvoorbeeld een migratie vlot te laten verlopen? Itera zorgt ervoor dat je binnen twee dagen de juiste specialist op de juiste plek hebt zitten. En je kan zeggen dat je persoonlijke supporters hebt. Dat is natuurlijk ook wat waard.
Drie voordelen van Support Medewerker detachering
Wil jij van een “goede” naar een “excellente” support- & beheerafdeling?
Hoe helpt Itera bedrijven met de detachering van hun supportafdeling?
“Haal ongekend talent in de tent”
Itera — talent to support you. Daarmee zeggen we eigenlijk alles. Onze focus ligt op support, want wij vinden dat iedereen goed support en beheer verdient. Onze talenten zijn goed opgeleid en gecertificeerd. Niet alleen Itil of Citrix kennen ze als hun eigen broekzak; ze leren jou ook goed kennen. Klantgerichtheid en communicatie dragen bij aan jouw organisatie en dát is waar we naar streven. En zeg eens eerlijk: het ís toch ook fijn als iemand je goed helpt? Dat een supportmedewerker je belt en je vertelt dat je probleem al is opgelost, nog voordat je nieuwe koffie kon halen? En als je wil, leggen ze je ook nog uit wat er aan de hand was. In begrijpelijke taal. Later teruglezen wat jouw supportmedewerker precies deed? Bijvoorbeeld bij een bepaald incident? Perfect, want de supportmedewerker legt álles vast. Documenteren is een tweede natuur. Zelfs na afloop van het project heb je dus nog heel veel plezier van het geleverde werk. Alle besproken acties, geprobeerde én geslaagde oplossingen vind je terug in Topdesk of Servicenow. Hoe makkelijk is dat?
Waar, wanneer en zolang jij wilt
Supporttalent van Itera is hartstikke te huur. Voor korte of langere tijd, ervaren of starter. Waar, wanneer en net zo lang als jij wil. Deze talenten hebben precies die kennis die jij nodig hebt voor je project. Zowel van techniek als van communicatie. Gekwalificeerde medewerkers die elk moment bij jou in de organisatie kunnen instappen om een project soepel te laten verlopen. Ideaal.
Voor net dat beetje extra in je organisatie
Met Itera-support haal je niet alleen kennis in huis. Het zijn ook stuk voor stuk servicegerichte mensen die altijd net wat harder lopen dan de rest. Mensen die zeggen dat ze al iets opgelost hebben, voordat jij het überhaupt het aangekaart. Héérlijk! Of het nu gaat om Itil, Windows, service of een luisterend oor — onze servicedeskmedewerkers zijn er om jou te ondersteunen.
Itera detachering: zoals jij het wilt
Ons talent inhuren kan precies zoals jij het wil. Ervoor zorgen dat je áltijd voldoende bezetting hebt? Rustig aan beginnen en later uitbouwen? Mensen overnemen, omdat je zó tevreden bent? Alles kan, alles mag. We zijn niet voor niets jouw ICT-detachering-partner, gespecialiseerd in supportmedewerkers uitbesteden. Hoe makkelijk is dat?